Általános Szerződési Feltételek
SHAV.HU WEBÁRUHÁZ
  • I. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
  • Digital Solutions 98, Krakowska 118, 32-051 Jaśkowice (Lengyelország)
    VAT:PL9442271976, e-mail: kapcsolat@shav.hu.
  • Visszaküldési cím:
    OLZA LOGISTIC – DIGITAL SOLUTIONS 98
    Ady Endre 16
    4123
    Hencida
  • II. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
  • 1. Jelen ÁSZF-ben használt fogalmak jelentése:
    • a Adásvételi Szerzödés – a Polgári Törvénykönyv szerinti értékesítési megállapodás, amely alapján az Eladó az Ügyfélnek, az Ár és egyéb, a jelen Szabályzatban kifejezetten nevesített díjak.
    • b Eladó/Szolgáltató- DIGITAL SOLUTIONS 98, Krakowska 118, 32-051 Jaśkowice (Lengyelország), VAT:PL9442271976, email: kapcsolat@shav.hu.
    • c Fiók – Az Ügyfél által megadott egyedi névvel (Felhasználó név) és Jelszóval ellátott Elektronikus Szolgáltatás, amely az Eladó ITC rendszerében tárolt források alapján az Ügyfél számára lehetővé teszi további funkciók / szolgáltatások használatát. A Fiók a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében az az Ügyfélnek nyújtott digitális szolgáltatás. Az Ügyfél a Felhasználónévvel és a Jelszóval hozzáférést kap a Fiókhoz. Az Ügyfél az Webáruházban történő regisztráció után jelentkezik be a fiókjába.
    • d Fogyasztó- A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV Tv. alapján fogyasztónak minősülő természetes személy.
    • e Hírlevél – Elektronikus szolgáltatás, amely lehetővé teszi valamennyi Ügyfél számára, hogy automatikusan megkapja az Eladótól a Termékekre és Webáruházra vonatkozó ciklikus információkat, beleértve – az Ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén – az Ügyfél e-mail címére.
    • f Kosár– A Webáruházat használó Ügyfeleknek nyújtott szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy vagy több Termék rendelését. A Kosár összegyűjti az Ügyfél által az Adásvételi Szerződés megkötésére benyújtott ajánlatokat, azaz egy Megrendelésen belül több ajánlat is benyújtható az Adásvételi Szerződés megkötésére.
    • g Megrendelés – az Ügyfél azon szándéknyilatkozata, hogy távértékesítési eszközök alkalmazásával megkösse a Távértékesítési Megállapodást megjelölve azokat a Termékeket és az Ügyfélnek az Adásvételi Szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges adatait.
    • h Polgári Törvénykonyv – a 2013. évi V. törvény.
    • i Ügyfél – (1) természetes személy; vagy a jogosult személy nevében eljáró meghatalmazott; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiség nélküli szervezet.
  • 2. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az SHAV (továbbiakban: Eladó /Szolgáltató), és a Eladó által a www.shav.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Eladó/Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely www.shav.hu weboldalon keresztül történik.
  • 3. A jelen Szabályzat elfogadása önkéntes, de Fiók létrehozásához és / vagy megrendelés leadásához szükséges.
  • 4. A Webáruház használata megköveteli, hogy az Ügyfél által használt végberendezések és IT rendszer megfeleljen a Műszaki Követelményeknek.
  • 5. A jelen Általános Szerződési Feltételek bármikor frissíthetők. A frissítésről az ügyfeleket és a Felhasználókat a www.shav.hu internetes címen és a Szolgáltatási Szerződésben meghatározott e-mail címre küldött üzenetben tájékoztatjuk, hogy az Ügyfél megismerhesse annak tartalmát.
  • 6. A Feltételek módosításai a változásról szóló értesítés benyújtásának napjától számított 14 napos időszak lejárta után lépnek hatályba. Azon Ügyfelek esetében, akik Szolgáltatási Szerződést kötöttek, azaz számlával rendelkeznek, jogukban áll a Szolgáltatási Szerződést a Feltételek módosításáról szóló értesítés napjától számított 14 napon belül felmondani. A Feltételek módosítása nem érinti a Vásárló és az Eladó által a Feltételek módosítását megelőzően kötött Adásvételi Szerződéseket.
  • III. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK A WEBÁRUHÁZBAN
  • 1. Az Eladó a Webáruházban a következő Elektronikus Szolgáltatásokat biztosítja az Ügyfeleknek:
    • a Fiók;
    • b Kosár;
    • c az Ügyfelek részére a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek szerinti megrendelések leadásának, valamint az Adásvételi Szerződés megkötésének lehetővé tétele;
    • d Hírlevél.
  • IV. MEGRENDELÉS
  • 1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
  • 2. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
  • 3. Az Eladó arra törekszik, hogy biztosítsa az összes Termék elérhetőségét és az Adásvételi Szerződés teljesítését. Abban az esetben, ha a teljesítés lehetetlenné válik, és a jogszabályok által meghatározott egyéb helyzetekben, a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései (különös tekintettel annak, a szerződés teljesítésének lehetetlenülésére vonatkozó 6:179. – 6:182. §§ rendelkezései) irányadóak.
  • 4. Az www.shav.hu weboldalon keresztül az Ügyfél/Vásárló elektronikus úton Megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott Termék(ek)et a Kosárba helyezi, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A Termék(ek) Kosárba helyezése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.
  • 5. Az Ügyfél jelen ÁSZF elfogadását követően a Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti a Megrendelést.
  • 6. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.
  • 7. Az Ügyfél által elküldött megrendelés megérkezését az Eladó késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 24 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
  • 8. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus Kereskedelmi Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.
  • V. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
  • 1. Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szerződött, szállítást végző partnerein keresztül – a Vásárló által a Megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.
  • 2. A teljesítési idő termékenként eltérhet és darabszám függő lehet, azonban egyértelmű módon megjelenítésre kerül honlapunkon a megrendelés leadásakor (többek között közvetlenül a megrendelést véglegesítő gomb alatt).
  • 3. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein.
  • 4. A Termékek mennyiségi és minőségi átvétele a megrendelt Termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében történik a Vásárló által.
  • 5. A Termékek feletti tulajdonjog a Termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló Termék vételárát hiánytalanul megfizette.
  • 6. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről az átvételi és fizetési módok oldalon tájékozódhat.
  • 7. Általános körülmények között a kifizetés a megrendelés időpontjában történik.
  • 8. Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére.
  • VI. ELÁLLÁS JOG
  • 1. A fogyasztó, aki távollévők közötti szerződést kötött, 30 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől.
  • 2. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó a határidő lejárta előtt elküldi a nyilatkozatát az Eladónak.
  • 3. A fogyasztó felhasználhatja az elállásra rendszeresített sablont, de ez nem kötelező.
  • 4. A fogyasztó elállási joga a Termék fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napján kezdődik.
  • 5. A távollévők közötti megállapodástól történő elállás esetén a megállapodást úgy kell tekinteni, hogy az létre sem jött.
  • 6. Az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.
  • 7. Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.
  • 8. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni.
  • 9. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
  • 10. A fogyasztó a Termék visszaküldésének csak a közvetlen költségét viseli.
  • 11. A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az alábbi megállapodásokkal kapcsolatban nem illeti meg a fogyasztót:
    • (1) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg;
    • (2) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a vállalkozás által nem befolyásolható;
    • (3) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő;
    • (4) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    • (5) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • VII. KELLÉKSZAVATOSSÁG / JÓTÁLLÁS
  • 1. Ha az értékesített Termékkel összefüggésben hibás teljesítés történik, az Eladó az Ügyféllel szemben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint felel.
  • 2. Az Eladó a szavatosság alapján felelősséggel tartozik, ha a Terméknek az Ügyfél részére történő kézbesítésétől számított két éven belül kellékhibája keletkezik.
  • 3. Az Eladó a Terméket köteles hibától mentesen átadni az Ügyfélnek.
  • 4. Az Ügyfél minőségi kifogását írásban, a következő postacímre küldheti:
  • OLZA LOGISTIC – DIGITAL SOLUTIONS 98
    Ady Endre 16
    4123 Hencida
  • VIII. VENDÉGVÉLEMÉNYEK
  • 1. A tartalom közzétételének és hozzáférhetőségének részeként az ügyfél önként terjeszti a tartalmat. A közzétett tartalom nem tükrözi az eladó nézeteit.
  • 2. Az eladó a vásárláshoz használt vagy a felhasználói fiókhoz társított e-mail-cím használatával ellenőrzi az értékeléseket.
  • 3. Az értékelések közvetlenül elérhetők az Áruház weboldalán vagy egy külső véleménygyűjtő szolgáltatásban, amellyel az Eladó együttműködik.
  • 4. Tilos fiktív vagy látszólagos adásvételi szerződéseket kötni abból a célból, hogy véleményt nyilvánítsanak a termékről.
  • IX. SZEMÉLYES ADATVÉDELEM
  • 1. Az Ügyfél személyes adatainak az Eladó az adatkezelője.
  • 2. A személyes adatok nyilvánosságra hozatala önkéntes, de a Számla létrehozásához szükséges.
  • 3. Az Eladó megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz a kezelt személyes adatok védelmére.
  • X. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
  • 1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon található tartalmaknak.
  • 2. A Weboldalon található információk kizárólag tájékoztató célt szolgálnak.
  • 3. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja.
  • 4. Az Eladó által kötött szerződések magyar nyelven köttetnek.
  • 5. Az e Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
×
Akció
SZETT KEDVEZMÉNYES ÁRON!

Ha 3 terméket vásárolsz, megtakarítasz 3470 Ft!